thuismetsijtze.reismee.nl

Storm en wind.

De wind fluit letterlijk rond het huis, er waait van alles weg, met een luide bonk, gerinkel van glas dondert een kast om op de veranda, flesjes, pottten, er is van alles stuk, maar het geeft niet. Uit het raam zie ik een groot blauw dekzeil waaien over het weiland naast het huis richting weg, ik kan het nog net pakken voor het de weg op vliegt met alle gevolgen vandien. De pony blijft in de stal, vallende takken in de wei en regen zijn geen pretje. Ik had plannen om buiten in de tuin te gaan werken, maar blijf binnen in de warmte en luwte van het huis, krant en boek lezen, bach klinkt uit de luidsprekers. Ik maak er een rustdag van op dinsdag, de wind giert en loeit, de hond ligt aan mijn voeten, die blijft ook liever binnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!