thuismetsijtze.reismee.nl

Een blijde foto.

De foto boven de tekst is van de reis naar de noordkaap, we waren op de terugweg naar huis en vonden een camping in opbouw waar we voor niets mochten overnachten. Het was feest, Janusz feest, ik kan er op google niets over vinden, we werden uitbundig onthaald, tijd om onze spullen uit te pakken hadden we bijna niet. Het houtvuur brandde onder de pan met soep, jerrycans bier werden leeg gedronken, vlees op de barbeque, het leek het paradijs. We werden gekroond met tooien van eikenbladeren waarin korenbloemen en margrieten verwerkt waren, de hoofdtooien van de vrouwen bestonden uit alleen maar veldbloemen, veel mooier. Feest en ik was blij dat zie ik op de foto waarop ik samen met Jolle sta, alles op deze reis was mooi, de ontvangst door Eduardo was buiten gewoon hartelijk en onverwacht. Daar wil ik het bij houden vandaag, blijdschap uit de grond van mijn hart.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!