thuismetsijtze.reismee.nl

Luieren.

Wat is er fijner dan luieren, niets doen, voor me uit staren, alles vergeten waarover ik me druk maak, wandelen met de hond komt er dicht in de buurt, soms is wandelen luieren terwijl ik loop, soms komt muziek luisteren er ook vlak bij, ik hoor alle geluiden, vergeet de wereld om me heen, als in een trance, een droom die ik zonder te slapen beleef. De dag vloog voorbij, wat heb ik nou gedaan, denk ik. Mosterdsoep gemaakt en brood gebakken, veel meer was het niet. Luieren heeft ook zijn keerzijde, de gedachte 's avonds, van al mijn goede voornemens kwam niets terecht, het maakt niet uit wat, iets nuttigs, calvinistischer kan het niet. Morgen een nieuwe dag.

Mijn jongste broer is jarig, kus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!