thuismetsijtze.reismee.nl

Tuin.

Het is prachtig weer, de tuin roept om actie, rory speelt een nummer van tony joe white, as the crow flies baby. Mijn handen jeuken van de uitgetrokken brandnetels, takken van de boom gezaagd, aardbeien in potjes gezet, wie weet wat ze gaan doen. Aardperen opgegraven, bakken vol, ze zijn verwant aan de zonnebloem en je kan de knollen eten, volgens een recept met spekjes, uien en ik bedenk er champignons bij, het is wel lekker, goed afborstelen, ik proef nog wat zand, het schuurt de maag zeiden we bij de padvinderij, in plakjes snijden en even mee bakken. Rory zingt the blues zoals niemand anders het kan, a million miles away en speelt gitaar op zijn manier, prachtig, hij is te jong dood gegaan, 47 jaar jong, ik zet de muziek harder dan bij de Mattheus van Bach, blues en klassiek gaan goed samen.

Ik kijk nog even voetbal, Ajax, wat een gesukkel, vroeger was alles beter, doelpunt, maar ik ben bevooroordeeld helaas.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!