thuismetsijtze.reismee.nl

Cadeau.

Op zich stelt een verjaardag niet zo veel voor, een herinnering aan de dag dat je geboren werd is wel mooi, maar als je ouder word brengt elke verjaardag je dichter bij het moment van afscheid. In jonge jaren is de verjaardag een feest met cadeaus waar je vooraf nachten van wakker lag, later wordt het gewoner, een feest met drank, hapjes, familie en al heel lang maak ik voor elke verjaardag appeltaart, dit jaar ook weer, een appel kruimeltaart. Ik lig al lang niet meer wakker van cadeaus die ik wel of niet krijg, maar dit jaar kreeg ik een plaat die me nog menig nacht slaap zal kosten, ik kreeg de eerste plaat van Mumford & Sons op vinyl van mijn dochter en ik ben er erg blij mee, alle mooie nummers staan er op. Een verjaardag die ik zondag vier.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!