thuismetsijtze.reismee.nl

Boeken en meisjes.

Naast platen staan er veel boeken in de kast, een andere kast dan waar de platen in staan, soms wel even samen als in de ene kast geen ruimte meer is. Opruimen is het woord, ik begin er opgewekt aan, na een korte tijd stop ik om een plaat te draaien die ik dacht kwijt te zijn of begin ik te lezen in een vergeten boek, de tijd verdwijnt, maar wat is mooier dan je te verliezen in muziek of in woorden? Ondertussen maak ik een lekkere saus klaar voor morgen als er eters komen, alleen nog pasta koken en het is klaar, nog een salade van komkommer, tomaten en feta kaas om het helemaal af te maken. Nu heb ik tijd om mijn boek uit te lezen , rubber soul van the beatles op de draaitafel, michelle wat mooi, klasseavonden komen terug, dansen in het half donker, schuifelen dicht tegen elkaar aan, een klasseleraar op de achtergrond, die van zo'n avond baalde en het meisje van de avond naar huis brengen, zoenen achter het huis in een donkere brandgang bij het schuurtje waar niemand ons kon zien, vooral de ouders niet. Als je haar de volgende dag weer tegenkwam op school voelde ik me een beetje opgelaten en wist ik niet goed wat te doen, puber ongemak. Ik voel me jong door mijn herinneringen, maar het is wel lang geleden denk ik en droom even weg in het verleden, gezichten zie ik voor me, hoe zouden ze er nu uitzien?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!