thuismetsijtze.reismee.nl

Dip.

Twee verkeerde toetsen en weg is mijn verhaal over een dipje. Ik voelde me in de mineur vanmiddag, nadat ik op bezoek was geweest bij mijn moeder. Op bezoek bij Sietse samen met Kees en Joke, fijn dat jullie gegaan zijn, al zolang had ze hem niet gezien of gesproken, scheidingen trekken diepe voren in de familiegrond. Ze vertelde over ons als kinderen, dat de oudsten te weinig aandacht hadden gekregen, ik mompelde iets van het viel wel mee, uitreikingen van diploma's waar ze niet waren geweest, mjn vader vond dat niet belangrijk, maar waarom niet dat wist ze niet. Aandacht voor zijn kinderen, hulp met hun huiswerk vond hij niet nodig, voor anderen stond hij altijd klaar, ik stop erover. Een dipje toen ik thuis kwam, het boek dat ik aan het lezen ben maakte het er niet beter op, ik moest me zelf dwingen om iets te gaan doen, wandelen met de hond bracht geen verlichting. Een ombouw maken om de wasmachine waarop de droger kan staan was al heel lang nodig, gemaakt met een bezwaard gemoed, waar komt dat vandaan? Koken altijd een prettige bezigheid werd een noodzaak omdat ik trek had, meer niet. De zon scheen af en toe, een koude wind, het is nog lang geen lente in mijn hoofd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!