thuismetsijtze.reismee.nl

Blues.

Het regent pijpestelen, de goot loopt over het water klettert op het dak van de serre. Ik kijk naar Arno in de documentaire Belfeld Blues, Ede Staal in limburg lijkt het en zo klinkt het ook. Prachtig wat muziek kan doen met mensen en vooral met mij, ik word ontroerd, vooral als hij gaat spelen met bulgaren, roemeniers, regen op het terras, groeven in het gelaat, verslavingen in bijna alles en er eerlijk open over verteld. Gokken, joints, drank, maar wat zijn de woorden mooi, verdriet, zijn vader en moeder hij vertelt zijn hele verhaal, dood, zo blijf ik maar drinken en over de liefde schrijven, zegt hij, Belfeld Blues. Het regent nog steeds, het huis stort in, de nam keerde een bedrag uit waarvan ik een half jaar van kan gaan reizen, alleen heb ik er niet zo'n zin in, misschien volgend jaar een week of drie naar schotland of ierland, Joop zeg het maar, jij bent de enige met wie ik zover en zolang kan reizen op de motor, het is altijd goed.

,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!