thuismetsijtze.reismee.nl

Wakker.

Gisteravond kon ik moeilijk in slaap komen, ik bleef lang wakker. Met een boek ging ik naar bed om nog even te lezen, meestal val ik dan vanzelf in slaap, nu hoorde ik de kerkklok twaalf uur, één uur, twee uur, drie uur en vier uur slaan, ook de halve uren hoorde ik de klok slaan, van vijf uur weet ik het niet meer, wel dat ik er tegen zessen uit moest om de hond uit te laten en de pony buiten te zetten voordat ik naar het werk zou gaan. Een kort nachtje, maar in een toestand van half slaap kwamen er allerlei ideeën voorbij om het huis op te knappen en ook nog in een bepaalde volgorde, het ging van de bijkeuken, keuken, kamer, halletje voor naar boven, hal, badkamer en uiteindelijk de slaapkamers. Buiten ben ik niet geweest, maar daar had ik al plannen voor, ik ga ze niet opschrijven, ze komen vanzelf weer in mijn hoofd terug en anders maar niet. Geen wonder dat ik niet in slaap kan vallen met zoveel aan en in mijn hoofd, 's nachts moet niet alleen het lichaam, maar ook de geest uitrusten, ik heb er niet altijd stuur over. Vandaag overigens heerlijk gewerkt en toen ik thuis kwam direct begonnen om de plannen uit te voeren, zodat het er niet bij blijft. Straks weer met een boek naar bed en ik val als een blok in slaap.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!