thuismetsijtze.reismee.nl

Een schitterend jaar met een rafelig einde.

Een jaar waarvan je aan het begin hoopt dat het eindeloos zal duren, maar het gaat net zo snel voorbij als andere jaren. Vergelijk het met een reis van zes weken, aan het begin heb je een zee van tijd, maar naarmate het einde van de reis inzicht komt lijken de dagen steeds sneller te gaan en ben je al weer thuis voor je het weet, beetje overdreven misschien, maar zo voelt het. Een jaar met een grote verrassing, een opgeknapt huis (en tuin) met zonnepanelen, nogmaals iedereen bedankt, goed geregeld Jelmer. Een oude vw camper bus die prachtig gespoten is en weer straalt als nooit te voren. Het jaar leek niet stuk te kunnen, maar in de laatste weken begon er van alles los te gaan tussen mensen wat vast en samen had moeten blijven, een rafelig einde. Hoeveel invloed had ik op de gang van zaken, ik weet het niet precies, soms zie ik achteraf duidelijker en scherper hoe het zat, terwijl ik er op het moment zelf blind voor was. Een nieuw jaar kan ik vol goede moed en verwachtingen beginnen met een schone lei, veel goede voornemens of wensen heb ik nog niet, behalve dan het huis opknappen, ze komen vast nog wel. Iedereen een gezegend nieuwjaar gewenst.