thuismetsijtze.reismee.nl

Oliebollen.

Ik vond een bestellijst voor oliebollen in de brievenbus, elk jaar is er een oliebollenactie in het dorp. Een grote groep mensen bakken in het dorpshuis oliebollen voor het goede doel. Vroeger bakte mijn moeder oliebollen en dan mocht de keukendeur niet open, zo bleef de baklucht binnen. Mijn moeder is er al een tijd geleden mee gestopt, teveel werk en wij kunnen wel oliebollen mee nemen, dat vroeg ze met de kerst aan mij. Toen dacht ik vanavond, ik kan ze dit jaar wel zelf bakken, zo moeilijk lijkt me het niet en de frituurpan met olie staat nog buiten op de tafel. Een leuke bezigheid voor de oudejaars middag en dit is ook voor het goede doel, want ik neem ze de volgende mee naar mijn moeder waar de familie zich verzameld op nieuwjaarsdag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!