thuismetsijtze.reismee.nl

BMW rijder.

Ik moet naar Berlijn in 2015 volgens een mail, er is iets te doen waar ik geen belangstelling voor heb, het gaat ook wel door zonder mij. BMW is een merk voor motoren en auto's, niet heel bijzonder, maar wel betrouwbaar. 35 jaar geleden kocht ik een nieuwe bmw motor, r80/7 voor 8000 gulden en ik ruilde de oude 600 cc. in, achteraf stom, maar het scheelde nogal in de prijs. Dit jaar reed ik op deze motor naar de noordkaap en via finland, estland, letland, litouwen, polen en duitsland terug, af en toe wat olie erbij, geen probleem, dank je tjibbe. Volgend jaar een eerste wereld oorlog reis, laten we het maar doen jongens! Met de camper naar weet ik veel, nog geen plannen, behalve duitsland. Derde kerstdag, wie bedenkt het. Mijn hoofd is bij mijn zoon, die zijn weg zoekt in het leven en het nu even alleen wil doen. Als vader vindt ik dat wel moeilijk, maar ik ben ook een eigen gereide zoon geweest, die het alleen wilde doen. Mijn vader liet me gaan, het was moeilijk voor hem, hij wist niet wat hij moest doen, ik voel hetzelfde, onmacht, maar een grote liefde voor mijn zoon.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!