thuismetsijtze.reismee.nl

The weaver's answer.

Platen, muziek, herinneringen komen en gaan met gezichten, verhalen over vroeger en nu, ik kan ze nog vertellen, als ik er niet meer ben weet niemand meer hoe het is geweest in mijn leven. Het gaat voorbij, maar the weaver's answer is een nummer van the Family, lang gezocht door Andre, voor het internet tijdperk, niet gevonden, maar vanavond gedraaid, vinyl. Andre van de familie Warmerdam uit hillegom, ik kan een boek over ze schrijven, ze waren warm en vriendelijk voor ons en dat is genoeg voor mij. Al heel lang beloofd een lino snede van een indianen kop in rood, komt in 2015 andre.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!