thuismetsijtze.reismee.nl

Zwemles.

Vanmiddag met Jelmer en zijn zoon Kelvin naar zwemles, kijkdag. Was dat er vroeger ook of is het iets van deze tijd, ik weet het niet meer, wel dat mijn ouders er niet zo'n belangstelling voor hadden om er heen te gaan. Alleen een diploma telde, niet de weg er heen, het maakte niet uit waar het voor was, verkeersdiploma, zwemdiploma, havo, hbo, ze namen er kennis van als je geluk had, maar op de uitreiking kwamen ze niet. Een groot gemis in het opgroeien, ik leerde er mee leven, maar telkens als ik de zaal rondkeek dan zag ik ze niet. Waarom waren ze er niet? Ik kan van alles bedenken, doe het niet, ik vroeg er later niet meer naar, het is klaar. Zwemles met Jelmer van 7 tot 8 's morgens vroeg, in de auto nog een broodje en wat drinken en dan snel naar school toe met een duffe kop. Julia ging 's middags, ze zwom als de beste, maar wilde niet door voor diploma b, waarom niet dat heeft ze nooit verteld. Of ze het nog weet?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!