thuismetsijtze.reismee.nl

De natuur.

Elke morgen lees ik de krant aan de grote tafel die Johan gemaakt heeft, alle ruimte. Soms dwaalt mijn blik af en kijk ik naar buiten, sinds een tijdje scharrelt er een roodborstje rond in de tuin, vlak voor het raam. Er vliegen veel koolmeesjes achter elkaar aan, af en toe hebben ze even tijd om van de vetbollen, pinda's en andere lekkere dingen te eten. Een paar merels zoeken iets te eten onder het bladerdek dat in tuin ligt, ik lees verder in de krant. Als ik de hond uitlaat zie ik een egel die op zijn rug ligt, de binnenkant is weggevreten, helemaal leeg. We lopen verder tegen de harde wind in, dat is de natuur.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!