thuismetsijtze.reismee.nl

Veel platen.

Ik heb veel, heel veel platen, soms weet ik niet wat ik ermee moet. Ik begin altijd met een plaat op te zetten, draaien en luisteren, eerste stap. Vind ik het niks dan gaat de plaat aan de kant, maar die krijgt later altijd een tweede kans en daarna weet ik het soms nog niet, platen wegdoen doe ik niet, de hoes kan ook nog mooi zijn. Bijna een grapje gemaakt over Hoes, burgemeester , beetje flauw, dus maar niet, iedereen begrijpt het. Een enorme voorraad 78 toeren platen, die ik nog moet schoonmaken met water en het goedkoopste schoonmaakmiddel van de aldi of lidl volgens een kenner, deze winter ga ik er mee beginnen en draaien, zo mooi, zo snel is een plaat afgelopen. Ik vond een opera van ???? wie weet ik niet meer, genoeg voor 1 cd, maar het waren 17 platen, die ik om de 5 minuten moest verwisselen, geen tijd om te luisteren en de kwaliteit is slecht, krassen, ruis, maar mooi om te doen. En nog veel platen meer om te ontdekken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!