thuismetsijtze.reismee.nl

Noordkaap.

Vanmorgen zag ik een groepje motorrijders voorbij komen, koud dacht ik, drie/vier graden, grijs weer, zulke dagen hadden we ook in noord noorwegen. De hele dag rijden in de kou, soms met regen, het kwam even terug. Ik ga met de vw bus naar mijn moeder, die bus geeft iets meer bescherming tegen de kou, maar het duurt een tijdje voor de kachel warmte geeft. Nu zit ik lekker warm binnen, de houtkachel aan, muziek van Bach en bladerde door het boek met verhalen en foto's van de reis naar de noordkaap. Schitterende reis, af en toe tranen in de ogen bij het zien van foto's, we hebben het wel gedaan, denk ik, samen. De verhalen, foto's, route zijn nog steeds te lezen op noordkaapmetjoop.reismee.nl inloggen met jolle&sijtze

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!