thuismetsijtze.reismee.nl

Ergernis en liefde.

Vanmorgen was in de machine, aanzetten en er gebeurde niets, nog een keer met hetzelfde resultaat. Filter schoongemaakt, een hoop gedoe, water over de vloer, kraan open en dicht, niks helpt. Ik kijk in de reclameblaadjes naar een nieuwe wasmachine en overweeg om een monteur te laten komen, maar samen met Jelmer kijk ik ernaar, het kraantje is kapot, opluchting, dat scheelt weer. Koffie en thee, ranja voor Jara, pepernoten met chocolade. We gaan verder met de bus, bumpers erop, bagagedak en andere dingen, het past niet helemaal, maar later boor ik nieuwe gaten, niemand die het ziet en het scheelt een hoop ergernis. Helemaal goed, de accu opladen, nog een nieuwe kentekenplaathouder kopen en monteren en daar ga ik weer in de bus. Uitlaat met gaatjes, dat knettert lekker, daar gaan we nog iets aan doen, maar voorlopig is het mooi geweest. Als ik mijn ergernissen sms naar mijn lief, komt ze met een practische oplossing, maar dat is tussen ons.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!