thuismetsijtze.reismee.nl

Bus en bier.

Het is wat, vanmorgen vroeg wakker, weer in slaap gevallen, laat op, maar het is niet erg. Gisteren naar de schuur waar ik mijn eigen platenwinkeltje heb, 2x Weihnachts oratorium en een box met cantates van Bach voor advent en kerst heb ik meegenomen naar binnen. Vanmorgen eerst met het Weihn. Or. begonnen, prachtig om de dag mee te beginnen. Wat dingen voor de bus gedaan, morgen gaan we alles er op zetten, dan kan ik weer rijden, de motor krijgt rust, december, januari en februari mag ik niet rijden volgens de regels van de wegenbelasting. Het tarwebier gebotteld, op google gekeken naar houten bierkratjes die ik ga maken, hout genoeg en etiketten gemaakt, die ik er pas op plak als het bier goed is, nog een weekje en dan zes weken koud staan voor het te drinken is. Geduld. Vanavond of morgen gaat het bockbier in het vat om te gisten. Misschien zijn er mensen met grolsch beugelflesjes, leeg, ik houd me aanbevolen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!