thuismetsijtze.reismee.nl

Nog een paar dagen op de motor.

Het is nog vroeg, Steeler's Wheel speelt Late Again, het wordt vanzelf later. Nog een paar dagen op de motor naar het werk, volgende week is de bus weer rijklaar, nog een paar dingen. Het is maar goed ook, de achterband van de motor was na de reis naar de noordkaap al glad en het wordt er niet beter op. Voorzichtig door de bochten met nat weer en bladeren op de weg. De motor moet ook nagekeken worden, starten gaat gelijk, maar dit jaar heb ik veel op de motor gereden, heel veel kilometers. In de maanden december, januari en februari mag ik niet op de motor rijden door de speciale motorrijtuigbelasting voor oldtimers. Dat gold voor de bus ook, maar dat heb ik veranderd, het blijft goedkoop. Als ik in het donker terugrijd naar huis valt me op dat heel veel mensen de gordijnen niet dicht doen, ik kan zo naar binnen kijken. Zelf doe ik de gordijnen gelijk dicht als ik thuis kom, ik kijk niet graag in het zwarte gat van de nacht, het is zoveel knusser, kaarsjes aan, de thermostaat op 20 graden, dat kan nu, bedankt jongens (Arjen en Jelmer), het werkt perfect.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!