thuismetsijtze.reismee.nl

Met de trein terug.

Heerlijk zo'n weekeinde in Amsterdam, ik hoef niet zo veel, maar we doen van alles wat ik anders niet of te weinig doe; samen door de stad lopen, naar een museum, lekker eten, een film kijken, uitslapen samen, ontbijten, door Amsterdam slenteren met Carien, die de weg weet, een zak heerlijke patat eten op weg naar het station. Dat is dan weer minder, afscheid nemen en ieder naar ons eigen huis, dat went niet. Meer wil ik er nu niet over zeggen.Het is druk in de trein, werkzaamheden aan het spoor, ik reis via Utrecht, maar het is te laat om bij Johan en Karin langs te gaan. Ik lees het boek over de 100 jarige man met een glimlach op het gezicht uit. Assen, bijna thuis, toch wel ontspannen om met de trein te reizen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!