thuismetsijtze.reismee.nl

Planken.

Vandaag naar Oudewater om een vracht planken op te halen. Een aanhanger gehuurd en samen met Jelmer die kant op. Ik zag op marktplaats een veiling met kaasplanken, heel goedkoop en prima planken op de foto. Een veiling, bijzonder dacht ik , je schrijft je in, dan zie ik wel, en zo gaat het ook tot op het laatste moment, dan wordt er door iedereen geboden , ik ook, maar door bezoek vergat ik om een bod te annuleren en te verlagen, dat wil zeggen er uit te stappen, maar dat was niet meer mogelijk en zo was ik de eigenaar van heel veel planken. Onderweg hadden we veel lol over wat te doen met al die planken, maar er werd al snel een serieuse bestemming voor gevonden, een vloer, een kast nog een vloer en hoe we dat gaan doen. De kachel brandt door de laatste bestemming van het hout, liever maak ik er iets van HOUT.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!