thuismetsijtze.reismee.nl

Moe.

Laat thuis van het werk, dan eerst voor de dieren zorgen voordat ik zelf ga zitten. Morgen weer een late dienst, dat is wel fijn want ik kan uitslapen. Dan eerst maar eens al het blad bij elkaar harken en op de compost hoop gooien. Er zijn nog genoeg klusjes, ik zag ook een kapotte paal in het weiland van jessica, die moet ik vervangen voor ze uitbreekt en de randen van het weiland maaien. Het hoort er allemaal bij. Nu ben ik moe, zo naar bed met het boek De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween. Prachtig boek, komisch, steeds een glimlach op mijn gezicht en af en toe dubbel van het lachen, de avonturen volgen elkaar in sneltreinvaart op. Als ik het uit heb ga ik de film bekijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!