thuismetsijtze.reismee.nl

Mijn broer(tje) Johan (LO) is jarig.

Het is prachtig weer, ik loop met de hond te wandelen, Johan is jarig en er schiet van alles door mijn hoofd, herinneringen, beelden van vroeger, flarden van gesprekken (vaak bij een vuurtje en meestal met genoeg bier), concerten waar we samen naar toe zijn geweest, dat soort dingen. Johan als kleine jongen, die zijn arm gebroken had, maar het was verkeerd gezet, het moest opnieuw worden gebroken en deze keer goed worden gezet. Van zijn jonge jaren heb ik veel gemist, ik was het huis al uit, we schelen elf jaren, naarmate je ouder word verdwijnt het leeftijdsverschil in jaren, maar op jonge leeftijd telt elk jaar. Het souterrain waar hij woonde bij het damsterdiep, achter de viaduct bij de hereweg, utrecht, ergens op de vlakte bij een bos, soest, de kamers en huizen kwamen voorbij. Ook zijn opmerking een keer tijdens het motor weekeinde, dat we nooit in antwerpen zijn geweest, waar hij een opleiding tot meubelmaker volgde, doet nog steeds een beetje pijn, hij had gelijk geen excuses. Het feit dat hij in Utrecht woont maakt het wat moeilijker om zo maar even langs te komen, maar ik weet dat het vaker kan.Het wordt tijd voor een concert, nu in vredenburg en volgend jaar weer naar duitsland voor een gesprek bij een vuurtje tot diep in de nacht. LO gefeliciteerd. Ik vond nog wat foto's in een oude schoenendoos, de kwaliteit is niet geweldig, ik heb ze gefotografeerd, als herinnering.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!