thuismetsijtze.reismee.nl

Trots.

Vanmiddag vroeg thuis, de motor in de schuur, ander shirt aan, met remie op weg naar siddeburen, misschien is Jelmer thuis, ik ben benieuwd naar de bouw, het metselwerk buitenom. Een wandeling van veertig minuten, de hond ruikt van alles, nieuwe geurtjes en nog veel meer, dat mis ik dan weer, ik kijk om me heen, er is niet zoveel veranderd langs de weg. Niemand thuis, ik maak een paar foto's en bekijk de aanbouw, het wordt prachtig. Ik ben trots op de jongens, Jelmer en Robert, een hele onderneming, plannen maken en materiaal kopen, dat kan Jelmer als de beste, uitzoeken waar het goedkoop is en dan nog wat van de prijs afhalen. Terug de houtkachel aan, de nieuwe cd van Ben Howard gedownload en geluisterd, nu Sonny Rollins, jazz saxofonist, muziek is zo mooi. Het wordt warm en ik slaperig, vanmorgen om kwart voor zes op, de pony in de wei zetten en met remie wandelen in het donker, wat een ellende. Nog even en het is weer voorjaar, eerst de herfst en de winter.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!