thuismetsijtze.reismee.nl

Even buffelen.

Vanmiddag nog even flink aan het werk bij Jelmer, de geulen rond de aanbouw moesten een flink stuk worden opgehoogd, zodat de bokjes op de goede hoogte komen. Een paar kuub grond die ik er zondag uit had geschept moest weer terug, samen met Ben , de vader van Robert aan het werk, dat is wel gezellig. Daarna steigerplanken er op en stenen dan kunnen de metselaars morgen verder. Nog even geholpen met de muurisolatie en naar huis, de dieren hebben trek en willen een beetje aandacht. Ik moet nog eten, het menu voor vandaag, hete bliksem met uitgebakken katenspek is voor een andere keer, nu een pizza in de oven, ik hou het makkelijk. Vandaag naar de kapper, maar ik moest zowaar een afspraak maken, nou ja dan ga ik morgen. Alle appels van de boom gehaald voor appelmoes en andere lekkere gerechten, appeltaart, er stond vandaag een heerlijk recept in de krant. Stukje voetbal kijken er is niet zoveel aan, zo voorspelbaar, net als ik dit schrijf een mooi doelpunt van Ronaldo. Ik kijk zelden een hele wedstrijd, zonde van mijn tijd, ik lees het wel in de krant de volgende dag.