thuismetsijtze.reismee.nl

De daad bij het woord voegen.

De daad bij het woord voegen = onmiddelijk doen wat men zegt te zullen doen, volgens het woordenboek en dat heb ik gedaan. Op de fiets naar Hoogezand om ren schoenen te kopen, dan de vraag of ik zal kiezen voor goedkope of de raad van Joop op zal volgen en zal kiezen voor wat duurdere, met een goed advies van mensen die er verstand van hebben. Eerst bij de goedkope gekeken, maar die pasten niet daarna naar een sportzaak met de duurdere, want zonder schoenen ga ik niet terug naar huis. Voeten bekeken, gewicht, hoe ik loop en dat soort dingen, best wel prettig. Verschillende schoenen gepast en er even op gelopen, uiteindelijk gekozen voor een mij onbekend merk, maar ze zitten als gegoten en lopen prima, even buiten gelopen. Schema's bekeken, woensdag rustig beginnen. Daarna op de fiets naar Jelmer, laatste stuk isolatie aan de muur bevestigd en nog wat stenen gesjouwd. De metselaars zijn vandaag begonnen, het wordt prachtig, Robert en Jelmer kunnen trots zijn op het resultaat, goed gewerkt. Deze week hoef ik niet veel te werken, heerlijk, weer tijd voor andere dingen zoals een andere kast voor de stereo, ik ben toch niet zo gelukkig met de huidige plank boven mijn hoofd, dat kan beter. Het wordt tijd dat de bus klaar is, dan kan ik weer planken, enzovoort halen om verder te gaan met kasten, keuken en wie weet wat nog meer, plannen genoeg. Buiten is er ook nog van alles te doen, de moestuin leeghalen en omploegen, de sloot maaien en leeghalen, opruimen, de oprit schoffelen, spuiten met iets tegen onkruid en gras, nieuwe steentjes erop. Ik kom de winter wel door.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!