thuismetsijtze.reismee.nl

Spieren.

Ik voel spieren die ik anders niet voel, wat graafwerk, boren en pluggen in de muur slaan, is het ouderdom of is mijn lichaam slecht getraind? Dat denk ik, wel veel lopen op het werk, maar niet meer zo als vroeger. Bij Van Zanten, het bloembollen bedrijf waar ik, waar wij werkten en waar pas na de eerste koffiepauze om half tien de spierpijn minder werd. De hele dag tillen eiste zijn tol, maar gewoon door gaan zonder klagen, werken en daarna naar het cafe van Turkenburg om bier te drinken. Trainen, het gaat weer gebeuren, vrijdagnacht hebben we afgesproken dat we volgend jaar mee gaan lopen in Siddeburen, minimaal de tien, maar de zestien kilometer is het doel van Julia, Jelmer, Carien en mij. Nieuwe schoenen ga ik kopen, discipline moet ik zelf opbrengen, nergens te koop helaas, maar een goed plan en iets om naar toe te werken. Discipline is niet mijn sterkste kant, maar ik ben nog niet vergeten hoe het moet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!