thuismetsijtze.reismee.nl

Zondag - rustdag.

Op zondag deden we niets, alleen naar de kerkgaan om 9.30 uur en om 16.30 uur, om 11.00 uur was er nog zondagsschool voor de kinderen t/m 12 jaar. Een beetje saaie dag, we mochten niet op straat spelen, voetballen, fietsen en dat soort activiteiten. De dag des Heeren, lezen mocht gelukkig wel, dat deed ik graag en stiekem naar de radio luisteren, langs de lijn, om 16.15 uur kon ik nog net alle uitslagen horen, voordat ik naar de kerk moest. Toen begonnen alle wedstrijden op dezelfde tijd 14.30 uur. Van GVAV, later FC Groningen kon ik bij thuiswedstrijden horen of er was gescoord, het Oosterparkstadion lag vlak bij mijn ouderlijk huis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!