thuismetsijtze.reismee.nl

Rust.

Rust(in) en Marty zijn de detectives in de serie True Detective, die we de afgelopen vier avonden hebben gekeken, spannend en anders. Vanavond rust, geen televisie, ik moest werken. Rust in mijn hoofd, ook wel prettig in deze donkere dagen van de herfst en de winter. Rust in de tuin, alles wat klaar is wordt geoogst, de aardperen pas in november, zodat de tuin omgeploegd kan worden en uit kan rusten tot het voorjaar. Zelf heb ik geen tijd voor een winterslaap, daar heb ik de rust niet voor, maar het vooruitzicht lijkt me wel wat, een bed-inn, net als john en yoko in het amsterdamse hilton. Rust in huis, het is stil, ik zit nog even in mijn stoel te mijmeren en kom tot rust.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!