thuismetsijtze.reismee.nl

Takken.

Rustige dag, gezellig samen ontbijten met zelf gebakken chiabatta brood, het huis ruikt dan zo lekker. Kapotte buitenlampen vervangen, een slaapkamer opgeruimd, alles er uit, het blijft maar liggen, niemand heeft er last van, ik ook niet, maar het wordt tijd om veel overbodige spullen weg te doen. Het herfst zonnetje breekt door, ik kan nog wel even gras maaien, dat gaat als een tierelier met de nieuwe motormaaier, ferrari rood van kleur, dan weet je het wel. De buurman komt langs met lege grolsch beugelflesjes, die vol weer retour moeten, maar dat duurt nog even. We bekijken het tuin project bij de school, waar we als buren wel een berichtje over hadden willen ontvangen, maar de communicatie laat soms te wensen over. Het wordt wel mooi, dat is een troost. En ik kan mijn takken kwijt op de enorme bult die er al ligt, ik voel me wel een beetje schuldig, maar even later zie ik meer buren slepen met takken, dat maakt het weer makkelijker. De kachel aan, het wordt lekker warm. Carien kookt, ik ruik de knoflook, iets met pompoen uit de oven met courgette - rijst van gisteren. We zijn alweer druk met het motor weekeinde voor volgend jaar, het huisje is gereserveerd. De motorrijders maken er een lange week van, misschien een wereld oorlog I route of naar de Harz, daar moeten we het nog over hebben. Tent mee, kooktoestel achterop in de kist en daar gaan we. Leuk vooruitzicht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!