thuismetsijtze.reismee.nl

Het regent en de zon schijnt.

Ik kijk naar buiten, een vreemd licht, herfstzon, schijnt over het weiland, het regent pijpestelen. Heel bijzonder mooi. Binnen de houtkachel aan, het is behaaglijk warm, blote voeten en t shirt. De bijkeuken vloer is kleddernat en moet drogen voor er een nieuwe vloer op komt, maar dat duurt nog wel even. Nieuwe slang voor de wasmachine aangesloten en gewassen, kraan dicht na de tijd. De hond in een bench als ik er niet ben en 's nachts, daar heb ik het moeilijk mee, moeilijker dan de hond. Ze piept wel even, maar gaat er rustig in gelukkig en het is een kwestie van wennen, hoop ik, voor ons alletwee. Ik kan er mee leven en het houtwerk blijft gespaard. Mooie reactie van Kees, op onze reis zag hij op een brug in polen de volgende tekst, do not only follow your skills, but follow your hart. Alletwee belangrijk, de ene misschien net iets meer dan de andere, iedereen mag zelf kiezen, maar ik volg meestal mijn hart. En ik moet gelijk denken aan een nummer van Van Morrison, i forgot that love existed, met de woorden; if my heart could do my thinking and my head began to feel, i would look upon the world anew and know what's truly real. Gaan we nog samen naar een concert? Vorig jaar Van Morrison was prachtig, wie heeft een idee?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!