thuismetsijtze.reismee.nl

Nieuwe lamp en Jack Bruce.

De waterschade door gegeven aan de verzekering, afwachten wat er gebeurd. Toch maar de bench neergezet voor de hond anders bijt ze het hele huis straks in puin en er moet al genoeg aan gebeuren. Scheuren in de fundering, die ik nog niet had gezien, wel op tien of meer plekken. Komt het door de aardbevingen, verzakking door de aardgaswinning of slecht gebouwd, zeg het maar. Er moet wel iets gebeuren, anders brokkelt het fundament van het huis langzaam af en zakt het hele zootje in elkaar, of niet, wie zal het zeggen? Morgen naar de kapper. De pony loopt te ijsberen langs de afrastering van het weiland, ze wacht op hooi, als het kouder wordt dan gaat ze weer op stal. Het ruikt zo lekker, hooi, stro, paard en stront bij elkaar en zo'n groot paardenlijf houdt het best wel warm in de stal. Jack Bruce, hij zingt, speelt bas, cello, mondharmonica, piano, guitar, schrijft ongelofelijk mooie nummers voor Cream, luisteren en kijken, en solo projecten. Ik zag hem live in nijmegen met robin trower, seven moons, teveel om op te noemen. Stamppot broccoli. En een nieuwe lamp voor de motor gekocht, het zicht was slecht, ik zag weinig en veel tegenliggers knipperden, wat is er aan de hand? Een kapotte lamp. Een verhaal over Magic Dick, mondharmonica speler van the J. Geils Band, maar dat is een herhaling, Whammer Jammer luisteren live van de plaat Full House.