thuismetsijtze.reismee.nl

Hard rock en liever nog harder, dierendag en mais.

Ik wilde een film gaan kijken, Nebraska, maar na een half uur was het over en sluiten, de computer gaat uit, het beeld op zwart, niks aan te doen. Muziek dan maar, deep purple en ronnie james dio, herrie en nog harder, ik ga slapen, ik ben moe. Een eigenzinnige computer, daar zit ik niet op te wachten, ik ga naar bed. Mijn lief is er niet, morgen is het zaterdag. Vannacht was het al zaterdag, maar nu echt. Eerst voor de dieren zorgen op hun dag, daarna naar Jelmer om zijn auto, geleend om boodschappen te doen, terug te brengen en bij te praten. Het gaat goed met de bouw, volgende week komen de kozijnen. Broodbakken en biermaken, dat zit nu in het vat en moet gisten. En wat hoor ik buiten, machines aan het werk op land, de mais gaat er af, straks weer uitzicht. En de zon schijnt, een prachtige dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!