thuismetsijtze.reismee.nl

Uitzicht.

Een grijze dag, eigenlijk wilde ik de schuur opruimen, maar ik zit al vanaf kwart voor negen te lezen, wel een paar keer een flink stuk met de hond gelopen, eerst de krant, nu lees ik verder in het boek Wolfskwint van Bibi Dumon Tak, de geschiedenis van een gestoord gezin. Een beklemmend en schrijnend boek, mooi opgeschreven. Het uitzicht is al een tijd verdwenen achter de hoge mais stengels, dat geeft mij een benauwd gevoel, ik kijk liever over de velden naar de verte. Nog even dan wordt de mais geoogst en kan ik de pony en de verte weer zien. Als ik 's avonds thuis kom op de motor of met de bus, hoor ik de pony hinniken, zij herkent het geluid en weet dat ik hooi kom brengen, vanavond weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!