thuismetsijtze.reismee.nl

Terug.

Een prachtig feest, bier, heerlijk eten, een goede band, Rieneke en Menno zijn veertig jaar getrouwd. Familie, kinderen, kleinkinderen, moeder, broers en zus, vrienden, collega's, iedereen was er en vierde feest. Het leven is goed, ze genieten ervan, ze voelen zich bevoorrecht en delen dat voorrecht met hun geliefden. Als liefde zoveel jaar kan duren zingen ze, ze vertellen over hun leven, met heel mijn hart hou ik van jou en dat zie ik als ze daar samen staan. Monique en Peter brachten ons naar Vrouwenpolder, B&B, geen probleem, zo lief van ze. Vanmorgen samen met Julia en Danny ontbijten en daarna naar Kapelle, koffie en taart en soep bij mijn zus en zwager. Alle kinderen en kleinkinderen waren er nog en mijn moeder. Ik geniet er van, maar vind het best wel moeilijk met al die mensen. Het gaat me steeds beter af.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!