thuismetsijtze.reismee.nl

Appeltaart.

Bijna herfst en het is 25 graden, een lekker windje waait de bladeren van de bomen, kortom Hellum is het Madeira van het noorden, nog even. Op de fiets naar de winkel om basterdsuiker voor de appeltaart te kopen. Julia is jarig, ze viert het dit weekeinde hier thuis. Op de fiets naar de winkel bevalt me goed, het is dichtbij, maar zelfs naar Appingedam zou ik makkelijk op de fiets kunnen gaan, wel een paar grote fietstassen voor alle boodschappen. Stofzuigen, bedden verschoond, ik ben klaar voor het weekeinde. Misschien hang ik nog slingers op, Julia vindt dat wel leuk en gezellig volgens mij. Niet alles verklappen, anders is het geen verrassing meer. Ik kan de vlaggetjes niet vinden, volgens mij heeft Jelmer ze een keer geleend voor een verjaardag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!