thuismetsijtze.reismee.nl

Een grijze dag.

Er zijn van die dagen die voorbij zijn voordat je er erg in hebt, vandaag was zo'n dag. Vanmorgen was het grijs en somber weer, ik moet er elk jaar weer aan wennen dat het steeds minder lang licht is. De krant van voor naar achter gelezen en toen nog een keer uitgebreid van achter naar voor. Mijn boek uitgelezen, tussen door een paar keer met de hond gelopen en voor de pony gezorgd, heel langzaam kwam ik op gang. Een paar timmerklusjes afgemaakt, de opbergkisten voor tekeningen een goede plek gegeven, de lino-pers verplaats en op klosjes gezet. Toen ik trek kreeg heb ik uitgebreid gekookt, de hond lag naast me, het rook heerlijk. Ik zou er geen moeite mee hebben om te stoppen met werken, er is nog genoeg te doen rond en in het huis en in de tuin. Misschien vereenzaam ik dan, ik weet het niet, de tijd zal het leren. Morgen ga ik het hefdak van de bus schoonmaken aan de binnenkant met een soort chlooroplossing, handschoenen aan. Ik ben heel benieuwd, maar op het stukje dat ik al gedaan heb, zijn de donkere weer plekken verdwenen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!