thuismetsijtze.reismee.nl

Liefde.

Liefde is een vreemd verschijnsel, ten minste voor mij. Roept u maar, dat is nog een verrassing, wij weten het, zij nog niet. Soms denk ik alles goed te doen, maar blijkt dat anders te voelen bij mijn geliefde. Dat geeft dan een moment van twijfel, niet aan de liefde, maar meer aan mezelf. Waarom snap ik dat niet? Het is geen onwil, eerder onmacht, iets wat ik niet kan. Of is dat te makkelijk om me er zo van af te maken? Dat hoor ik Joop zeggen en mijn oma, waar een wil is, is een weg. Het is niet moeilijk, liefde, het is om van te houden, net als van jou. Weer terug naar de orde van de dag. Na een weekeinde thuis, samen met Julia en Danny, ga ik vandaag weer naar het werk, een hele week en dat is best wel lang. Julia en Danny zijn weer naar leeuwarden, de studie begint weer, een nieuw leerjaar. Spannend.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!