thuismetsijtze.reismee.nl

Niemand.

Mijn oude motorpak ligt op een stoel van de veranda, laarzen staan ervoor, Peter heeft het terug gebracht. Joop hoopte dat hij besmet zou raken met het motorvirus door zijn motor aan hem uit te lenen, maar hij vindt het goed zo. Geen week weg op de motor, gezond verstand en andere keuze's, een lang weekeinde is genoeg. Het is goed dat we elkaar vrij laten in het kiezen van wat we willen, we moeten al zo veel. Dag in, dag uit wordt mijn leven bepaalt door de druk van het bestaan, het werk, de dagelijkse beslommeringen en ik vergeet te leven samen met mijn geliefden en gelukkig te zijn. Als ik er goed over na denk, ben ik verdwaald, de weg kwijt op mijn levenspad. Wat is de zin van het leven, vroeg mijn vader op een ongelukkig moment bij het kampvuur. Een huis vol boeken en platen, mijn vader had gelijk, wat heeft het voor zin? Aan een verzameling komt nooit een einde, er is altijd wel een laatste wens, onbereikbaar en dat moet zo blijven. Vanavond zit ik hier, blij met zoveel muziek, maar ik ben alleen, de hond ligt aan mijn voeten, er is niemand.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!